You are currently viewing למה ככה חזק? / מאת דקסטר וארן דאור

למה ככה חזק? / מאת דקסטר וארן דאור

אז איך הלייקרס נפלו ככה חזק??

 

(המאמר הוכנס ללא עריכה כי אני אוהב את דקסטר – אוהד מכבי חיפה, לא? – אבל אני לא יודע כיצד לערוך את כתיבתו אז אני מכניס כפי שהגיע אלי)

מג'יק ופלינקה

 

אז חשבנו שיש לנו אסים ביד. חשבנו. הם עדיין לא רקחו טרייד ביחד שהצופה הנייטרלי אומר "פאק, שיחקו אותה" ומה שהם כן עשו גרם לתגובה של חיפוש ונבירה ברשת כדי להבין את הרציונל או את קו המחשבה.

אף אחת מהעסקאות אי אפשר להגדיר אותה כניצחון.

וזאת עוד בליגה ששליש מה GMים במוד של להפסיד.

ומהצד, כל ההתנהלות הייתה נראית לי יהירה מדי, לומר את האמת לא חשבתי שזה משהו שישפיע אבל מסתבר שכן. הם היו בטוחים שדברים יסתובבו לכיוון שלהם.

אי אפשר שלא להצטער על חוסר הנכונות למצוא מקום בצוות לג'רי ווסט שהופך את הקליפרס לקבוצה בריאה וכזו שאנשים רוצים לשחק עבורה, ובאמת למה לשחקנים לא לבוא לשחק בקבוצה עם ביליונר שמת לשפוך כסף, עם מנהל שהוכיח את עצמו בכל מקום ועם מאמן שיודע מה זה לקחת אליפות?

לעומת זאת הצמד הזה אחראי על שורת ההחתמות בסעיף הבא.

 

החתמות שחקנים חופשיים

האמת, ניסיתי לראות יותר מדי את הטוב.

חשבתי שיש כאן משהו שאני עדיין לא יודע, או אולי העברת נכסים תמורת שחקן שסגר מתחת לשולחן ואנחנו לא יודעים עליו. וגם אם לא, האמנתי שלפחות חצי מהשמות יעברו לקבוצה אחרת תמורת שחקן שבאמת יכול לתרום.

העמדה הכי חסרה בקבוצה- הסנטר. העדיפו לא להמשיך עם לופז, להחתים שחקן שיכול לתת 15-20 דק' גג (מגי) ולתת את הכסף הזה לביזלי???

העמדה הכי פגועה בקבוצה- הגארדים. אז בנוסף לרכז שלא יודע לקלוע (לונזו) ואחד שחושב שהוא יודע (KCP) החתימו את רונדו שהוא הכל חוץ מקלע.

העמדה הכי עמוסה בקבוצה- עמדת הפורוורד. אז בנוסף ללברון, אינגראם וקוזמה החתימו את סטיבנסון (סביר) וביזלי.

השחקן שהכי הוכיח את עצמו שנה שעברה ולא המשיך-רנדל. באחד הפוסטים שלי על הלייקרס כתבתי שטעיתי לגבי רנדל. הוא באמת נתן עונה מצויינת ויש בו משהו שגורם לך להתחבר אליו.

הסיבה היחידה שהאמנתי שלא ירצו להמשיך איתו בקבוצה הוא החוזה שעלול לדרוש.

חשבתי על משהו כמו 12 מיליון ל-4 שנים.

הסתבר שהלייקרס שחררו אותו כמעט בחינם והוא חתם בסופו של דבר על חוזה לשנתיים עם אופציה של הקבוצה ב-9 מיליון דולר.

כלומר כל אוסף הכלומניקים שהלייקרס השקיעו עליהם 25 מיליון דולר ולא תורמים מאומה, לא שווים כמו רנדל אחד שהיה עולה 9 מיליון וגם לא היה פוגע בתקרה בעונה שלאחר מכן!

ההחתמה של רונדו הוכיחה בדיעבד שמג'יק את פלינקה לא ידעו מה הם רוצים מעצמם. או שהם סומכים על לונזו או שלא. ואם לא אין זמן טוב יותר להעביר שחקן שלא מתאים לכדורסל של היום לפני שהערך שלו יורד דרמטית.

וזה מוביל אותי לסעיף הבא.

הטריידים שלא היו

אוקיי עכשיו כולם מבינים (בעצם נראה לי שנשארו איזה 3 באתר שעדיין לא..).

טרייד זה לא עניין של מה אתה מרוויח אלא מה אתה עלול להפסיד במידה ולא.

וזהו מקרה קלאסי שהראה את שני הצדדים.

בחיים לפעמים צריך לקבל החלטות. וזה לא משנה שלמג'יק גדול ממני ביותר מ-20 שנה ויש לו בערך 750 מיליון דולר יותר ממני… קרו כאן אינספור טעויות שמצביעות על חוסר ניסיון או אי יכולת להבין את התמונה מלמעלה.

רוב הגולשים ובכלל אנשים שרואים ספורט נתפסים יותר מדי למספרים.

כמו שהמספרים של לברון לא שווים כלום העונה ושורה סטטיסטית של 28-8-8 לא אומרת שזה אותו לברון שהציג בדיוק את אותם מספרים בקליבלנד או מיאמי כך גם המספרים של קוזמה, אינגראם או לונזו לצורך העניין.

ב-NBA של היום יש רק סטטיסטיקה אחת שקובעת- טור הניצחונות.

המספרים האלו ריקים מתוכן ותמיד יש להצמיד אותם להקשר (אני שוקל לקרוא לתופעה הזו תופעת "לאבין" על שם השחקן שתרומתו אינה קשורה כלל לתרומה שלו לשיפור הקבוצה).

לפי הסטטיסטיקה גרין הוא עוד שחקן בליגה הזאת. לפי מה שקורה באמת בחלקים מסוימים בעונה הוא השחקן הכי חשוב שלה.

למה אני עושה הכנה כזו ארוכה?

כי לונזו, אינגראם וקוזמה הם שחקנים באמת לא רעים אבל יש מקום רק לאחד מהם בקבוצה שיש לה שאיפות אמיתיות ובטח בקבוצה שיש בה את לברון.

 

 

היו יותר מדי הזדמנויות להעביר חלק מהם או את כולם תמורת שחקן טופ 15.

לונזו עם גוף שלא מתאים ל-NBA וקליעה שלא מתאימה אפילו בצחוק, אינגראם שלא מתאים ליד לברון, וקוזמה שהוא יותר שחקן משנה משחק מהספסל מאשר שחקן חמישייה כשבוחרים לשחק עם לברון כיוון ששניהם לא באמת שומרים.

מעבר לחוסר התאמה, כבר הבנו שללא סופרסטאר נוסף אין סיכוי לכל קבוצה לא רק ללייקרס לחשוב על ריצה עמוקה בפלייאוף.

וכאלה שכן היו

איך נראה בדיעבד על טרייד על ראסל?

אני בכלל לא בטוח שקוזמה עדיף עליו. בנוסף הכסף שנחסך על מוזגוב בוזבז על חבורת הדחויים.

רג'י בולוק ומייק מוסקאלה? אוקיי.. אם ההנחה היא שזובאק ירצה כך וכך כסף לכן העבירו אותו אז לדעתי זו הנחה שגויה. גם על רנדל העריכו כך וכך ובסופו של דבר סגר בהרבה פחות. ושוב מדובר בעמדה נחותה בצורה קריטית בקבוצה.

מאז הטרייד הלייקרס עולים למעשה ללא סנטר טבעי.

אז חוץ מטריידים שהם לא לפה ולא לפה אני לא רואה כאן שום קו מחשבה יצירתי.

אפילו את זה שמאוד רצו נעשה בכזו גסות וחסרת טקט עד שהפך לרגע התהילה של המנהל המושמץ בליגה.

בסופו של דבר המהלך הזה הצטרף לשורה יותר מדי גדולה של החטאות בעת האחרונה.

אבל ההחטאה שזעזעה ממש את הלייקרס היתה…

פול ג'ורג'

אם אני צריך להצביע על הגורם הכי חשוב במה שקרה ללייקרס העונה זה פול ג'ורג'.

הוא- הוא השחקן שהלייקרס רצו. הוא זה שהיה גורם לכל החלקים בפאזל להסתדר ואבן הבניין החשובה ביותר בלייקרס החדשה, אפילו לפני לברון. כי לו היה מוחתם ואז לברון מצטרף אליו, מדובר בקבוצה שיכולה לרוץ לאליפות ואם לא, זאת שאלה של זמן עד שיתווסף הסופרסטאר השני ואפילו השלישי.

אפשר להגיד ש-PG13 הוא השחקן המושלם לעידן של ימינו והוא יכול לשחק לצד כל הרכב שחקנים ובציוות של 2-3 אול סטארים. הוא כזה שלא חייב את הכדור וכזה שיכול להתפוצץ ל-40 נק' בכל ערב נתון.

אני גם די בטוח שזהו היה אחד המניעים של לברון. הוא לא תיאר לעצמו שהוא מגיע לבד וכל הסימנים הראו שג'ורג' מצטרף.

יותר מכך, אני חושב שהלייקרס קיבלו כזאת מכה מההחלטה שלו להישאר באוקלהומה שזה בלבל את המערכת לחלוטין וגרם לכל מיני ההחתמות הזויות שפירטתי בסעיף הקודם.

ומי בכל זאת חתם..

לברון

וואלה לומר לכם את האמת. נשבר לי ממנו.

זה לא שאהבתי אותו יותר מדי ואולי יש כאלה שזוכרים שכתבתי פוסט אנטי לברון שלם עליו.

אבל כן הערכתי אותו בתור כדורסלן וכן הערכתי את זה שבסופו של דבר הוא הגיע ללייקרס.

ושוב, זאת עוד עדות לחוסר המסוגלות של מג'יק את פלינקה כי את השחקן היחידי שהם כן הביאו אי אפשר לזקוף לזכותם. הבחור רצה הוליווד.

וההוליווד הזה עלה לו לראש – פתח פיצרייה, קריירת משחק, סדרת טלויזיה, אלבום מוזיקה.. הכול חוץ מכדורסל.

כנראה שלא סתם נפצע העונה והתקשה לחזור. אני בטוח שהוא לא שמר על עצמו כמו שהוא בדרך כלל שומר ולא משנה הוא הוא יגיד. כל מי שעוסק בספורט יודע שאם לא מחוייבים ב-100% משהו מתפקשש.

נגיד ואסלח ללברון על ירידה ביכולת מה נגיד על המנהיגות הלא קיימת שלו?

איך הוא כל פעם מוצא דרכים לא רק לא להנהיג ולחבר את הקבוצה אלא ממש להפריד את עצמו משאר החבורה ולהפנות אצבע מאשימה.

הבלוף של המזרח מתגלה. שם אחרי חצי עונה שהקבוצה לא היתה מתפקדת הוא יכל לבצע התאמות קטנות, להעלות מעט הילוך ולסיים בגמר.

כאן אין זמן לזה, אין משחקים קלים וכל מנוחה קטנה גוררת מכה קשה במאבקי הפלייאוף.

מספר הקבוצות התחרותיות במזרח לא משנה כמו מספר הקבוצות ש"זורקות" את העונה. כי במקרה כזה באמת אפשר להתעלם מהבעיות שקורות איתו בכל עונה להעלות הילוך.

אבל במערב הסיפור שונה. כאן, כל קבוצה שלא קוראים לה פיניקס רוצה לנצח. אין זמן לניסויי כלים ולברוגזים הידועים שלו.

יותר מכך, אני חושב שלברון מקבל פחות כבוד מהשחקנים, והם רואים כאתגר מיוחד לנצח אותו ולהראות לו שזמנו עבר.

וזמנו באמת עבר. הוא כבר לא השחקן הטוב בליגה. אפילו לא טופ 5. ואני אפילו שוקל אם הוא טופ 10.

דוראנט, קרי, קוואי, ג'ורג', יאניס והארדן טובים ממנו בוודאות. ואפשר לתהות איפה אמביד, ראס, קליי, לילארד ודייויס ביחס אליו…

כעת אפשר להבין טוב יותר למה דוראנט התכוון כשאמר TOXIC- זה לא רק האופי של לברון וכל מיני פוסטים מהללי הישגים עצמיים בזמן שהקבוצה מפסידה או הפניית אצבע. זה גם מאבקי הכוח הפנימיים עם הסוכנות שלו לסוכנויות של שחקנים אחרים וזאת גם ההתעסקות הבלתי פוסקת בכל המסביב לקבוצה.

לברון חושב שמקומו כמספר 2 בהסטוריה מובטח, אני חושב שבקצב הזה הוא עומד למצוא את עצמו מחוץ לטופ 5.

 

איך הסיפור הזה בכל זאת יכול לעבוד

אומר זאת בצורה הפשוטה ביותר- הלייקרס עלולים לפקשש מצב שכמעט ואין סיכוי לפקשש.

60 מיליון דולר מתחת לתקרה, כשרונות צעירים עם חוזים נוחים, עיר שכולם רוצים להגיע אליה, נכסים וחוזים נוחים לטריידים ובכל זאת הם הלכו אחורה יחסית לשנה שעברה.

אני רואה רק תסריט אחד שבו המצב הזה יתוקן.

דיוויס חייב לחתום בקבוצה, אך זה לא מספיק. לברון ודיוויס ביחד זאת קבוצה כבדה ולא מאוזנת.

לכן, הלייקרס יצטרכו עוד שחקן משמעותי בעמדת הגארד- קליי\לילארד\קיירי.

אם זה לא קורה אני אפילו לא רואה איך לברון נשאר בקבוצה. בזבוז זמן לשני הצדדים.

ואולי זה הטרייד הגדול של הלייקרס שישנה את פני הקבוצה??

אה ועוד משהו..

לוק וולטון לא יכול להישאר על הקווים וזה לא משנה מי אשם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
48 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר צ'קו
שחר צ'קו
3 במרץ 2019 9:52

תודה רבה
מסכים לחלוטין
המזרח כעת פורח כשלברון לא שם.
מצחיק שכתבת שכמעט כל קבוצה למעט פיניקס רוצה לנצח והלילה לייקרס הפסידו לפיניקס

יניב
יניב
3 במרץ 2019 10:46

מסכים איתך כמעט בכל הסעיפים,לא התייחסת רק לדבר אחד,כנראה הסיבה שפול ג'ורג' נשאר באוקלהומה וגנז את הסרט שלו של החזרה הביתה והעדיף את ווסטברוק קשורה ללברון.ג'ורג' כנראה מרגיש מה שדוראנט מרגיש והעז לומר והחליט לעשות יוטרן בעקבות ההגעה של לברון.לכן גם אם היו עושים טרייד על ג'ורג' שנה שעברה אף אחד לא מבטיח שהוא היה נשאר בלייקרס .
לגבי העתיד אני הרבה פחות אוםטימי ממך.דיוויס לא יגיע ללייקרס בשום מצב.הם יעדיפו לקחת הצעה הרבה פחות טובה ורק לשלוח אותו לחור הכי גדול שהם יכולים לשלוח אותו.קליי ולילארד אין סיכוי.קיירי אין לי שמץ של מושג מה הבחור רוצה מעצמו בכלל.היחידי שנראה לי יגיע ללייקרס שנה הבאה זה ווקר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 11:19
Reply to  יניב

ג'ורדן אמר שהוא לא יוותר עליו ויתחיל להזיז עניינים בשארלוט עונה הבאה

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 11:31
Reply to  יניב

ליניב, לא אמרתי שזה מה שיקרה אלא זוהי הדרך היחידה להציל את הקדנציה של לברון לדעתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 11:18

מעתיק את תגובתי מהסיקור:
.
קייל קוזמה אומר את הכל חוץ מלהגיד את המילים "לברון חיסל את חדר ההלבשה":
https://youtu.be/dYn_pR4LkBE?t=796
.
לברון החריב את הלייקרס השנה.
w.l.o.a.t – worst leader of all times (המצאה של רוב פארקר).
.
הלייקרס שווים יותר מהמיקום שלהם, מבחינת כישרון.
וזה עוד אחרי הויתורים המפגרים על נאנס, קלרקסון, רנדל וזובאץ'.
מה שגורם ליכולת הזאת זה דבר אחד, וזה השיקוץ ופעולותיו נגד חבריו מאחורי הגב (מג'יק הבובה המוציא לפועל) ובתקשורת.
לא הגנה, לא התקפה, לא וולטון – הגורם היחיד זה חוסר מאמץ ו"נתינת גב זה לזה" כדברי קוזמה.
מדוע זה כך תשאלו את עצמכם?
וולטון רואה את משרתו ועתידו הולכים לפח ואין לו שום דבר שהוא יכול לעשות נגד זה, חוץ מלעלות בעצמו למגרש.

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 13:03

Lebron is tanking for zion because he understood no superstar wants to play alongside him as it's toxic 🙂

איזה משפט מצחיק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 במרץ 2019 11:31

כל מילה בסלע. כל מילה.
.
הייתי מוסיף גם את הפספוס של קוואי. נכון שפופ לא היה שמח לשלוח את קוואי ללייקרס, אבל הם היו צריכים לנסות יותר.
.
בכלל, מג'יק ושות' הפכו לאנשים שקבוצות אחרות לא רוצות לעבוד איתם ומשלמים על כך מחיר. אם זה ימשך הם יהיו חייבים לעזוב כי הם גורמים נזק למועדון.
.
אפשר לטעון שאם לברון לא היה נפצע היו מגיעים לפלייאוף והכל היה נראה אחרת, אבל לדעתי זה לא נכון. הבעיות שציינת לגמרי שם ללא קשר לפציעה או העפלה לפלייאוף.

ohad
ohad
3 במרץ 2019 11:47

הנקודה שהכי אהבתי זה הקטע של ניפוח הסטיסטיקות שכמעט כל הליגה חולה בה. ובגלל זה לברון יוזכר באותה נשימה עם צמברליין ,מפלצות אתלטיים וסטיסטיקה שלא ניצחו מספיק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 11:50
Reply to  ohad

היום כל הליגה מנפחת סטטיסטיקה, מבחן העין חשוב מאי-פעם.
הכי בזוי בעיניי זה הטריפל דאבלים.
מה שפעם היה סמל סטטוס למתי-מעט, שחקני על אמיתיים, ונדיר, היום נהפך לדעתי כמעט לסמל-גנאי.
שחקן שעושה היום הרבה טריפל-דאבלים, זה מעיד להרגשתי יותר נגדו מאשר לטובתו.

ohad
ohad
3 במרץ 2019 12:06

לג'ורדן היה רצף של איזה 8 טריפל דאבלים ברצף והוא עשה אותם בקלות ,אבל הוא ראה שזה לא יעיל לקבוצה שלו אז הוא חזר לשחק כמו שהיה רגיל והכי טוב.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
3 במרץ 2019 15:34

ט"ד מראה על יכולת מגוונת. אמנם אין זה סותר שנתונים של 50, 5, 5 שווה הרבה יותר מ-10, 10, 10. אך מי שמשיג למשל 25 (באחוזים טובים ומעלה), 15, 10 (אמנם שווה פחות מהנתונים הראשונים אך עדיין) הוא שחקן מגוון ומרשים.

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 12:11

היום מנפחים סטט בדיוק כמו שניפחו פעם. חלאס עם הנוסטלגיה השטותית. פעם שיחקו יותר פחים ונגרים בליגה אז היה להם יכולות מוסקאליות ובולדניות.
היום יש מלא תותחים עם יכולות אז נותנים עבודה ואי אפשר לעצור אותם. זאק לאבין הוא אחלה שחקן שעם מאמן טוב הופך לסופרסטאר הפוטנציאל שלו הרבה יותר גדול מאינגראהם קוזמה טייטום מיצל וכל אלו. הוא פשוט בקבוצות דפוקות עם מאמנים שלא מעניין אותם כלום. שחקן עם הגודל הפיזיות והאתלטיות המפחידה שלו אמור להיות מפלצות. הוא מעמיד סטט כי לא מצליחים לעצור אותו הוא מהיר בצעד ראשון ואתלט. מה גם שהוא שיפר את הקליעה שלו מהותית. אם הבחור הזה יתחיל לתת הגנה חבל על הזמן. הוא יותר טוב מטייטום. הוא רק בן 23 למי ששכח.
ייתכן כמובן שנוא ישאר ככה ויהיה סקורר של קבוצות קטנות אבל הפוטנציאל שלו בשמיים.

לגבי כל היתר צודקים פה כולם. הלייקרס היו מסיימים מקום 11 גם בלי לברון תאמינו לי.
הם קבוצה ששווה מקומות 4 6 בכיף. פשוט השיקוץ בא עם תוכנית מוכנה למהפכה שהוא תכנן וכלום לא יצא לו לפועל אז הוא כמו ילד קטן בוכה ורוטן בפינה ומשפיל בתקשורת את הצוות המסייע שאתמול הראיתי שטוב יותר מהצוות של יאניס.
מנפח סטטיסטיקות פאסיבי רוב המשחק ומשתין על כולם כי יודע שזמנם שאול. הוא לרגע לא מתכוון לסיים את הקריירה שלו איתם ולא רוצה שום קשר אליהם.
זה רק פרומו לקיץ המצחיק שיהיה באל איי. לדעתי קמבה ובאטלר ינחתו שם אם בכלל מישהו ינחת.
יהיה מצחיק לראות אם אף אחד לא יגיע.
דיוויס לא יהיה השנה בלייקרס הם יעשו דווקא ויעבירו אותו למקום אחר.

קמבה באטלר לברון קוזמה מגי סה חמישיית אדירה שיכולה בקלות לעשות מקומות 2 4.

ohad
ohad
3 במרץ 2019 12:41

תסתכל על אהובך ווסטברוק שמנפח בשביל להגיע לTD לעומת אוסקר רובטסון שעשה את זה כחלק משטף המשחק ולא ניסה לכפות את זה

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 12:59
Reply to  ohad

בטוח שאוסקר עשה את זה בשטף המשחק. רק חבל שאחוז הנצחונות בטריפלים של ראס יותר גבוה מאשר בטריפלים של אוסקר.

אוסקר היה בכל ידודותי לסביבה ואדם צנוע, בכלל לא חשב על סטט 🙂

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 13:05

בטח אחוז יותר גבוה..
שים לב שאוקלהומה מפסידים חסר לו איזה ריבאונד או איזה אסיסט קטן …
אבל הוא לא רוצה שיגידו שזה בגלל המרדף שלו אז פתאום אין טריפל, איזה קטע…
אבל כשניצחון כבר בכיס אפשר להילחם על עוד כמה אסיסטים כדי לתקוע עוד טריפל דאבל לארון.

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 14:46
Reply to  דקסטר

היו מלא משחקים שהם ניצחו והוא ויתר על טריפל סהיה חסר לו עוד ריב או אס או אפילו נק

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 12:53

שמעון התגובה שלך מצביעה על כך שפעם לא ראית כדורסל..
יש כאלה שכן ראו ותאמין לי עם כל הכבוד לאתלטיות של היום, הגאווה של פעם היתה הרבה יותר גדולה והמדיה לא היתה קיימת לכן אף אחד לא ניפח לעצמו שום דבר ולא האדיר את עצמו ולא כתבו על זה או דיברו על זה.
פשוט שיחקו כדורסל. ואם יצא נתון סטטיסטי מטורף ציינו את זה. היום לא רק שהליגה היא במוד של בוא נרדוף אחרי המספרים אלא גם במוד של כולם חברים\אין מה להתאמץ\בוא נשמור על עצמנו

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 13:00
Reply to  דקסטר

איזה גאווה? היו מתחילים מכות? היום ישר ירחיקו אותם. איזה גאווה הייתה??? לך תראה כדורסל בשנות ה-90 בושה לענף. קבוצות כמו מיאמי וניקס זה הממפיס של היום

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 13:03

איך אתה יכול להשוות בין מיאמי והניקס לממפיס? נו בחייאת אל תהיה הזוי

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 13:04
Reply to  דקסטר

מיאמי וניקס של שנות ה-90=ממפיס לפני הטרייד של מארק.

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 13:06

הפוסט הוא על הלייקרס לא על שחקנים שלא יקחו אליפות

עידן עופר
עידן עופר
3 במרץ 2019 13:39

אחלה של פוסט, תודה.
קשה שלא להסכים עם הנקודה שרשמת לגבי ג׳ורג׳. הטעות הכי גדולה של הלייקרס שלא עשו עליו טרייד כשיכלו (אינדי ביקשו לדעתי את אינגרם והבחירה השנייה שהתבררה כלונזו).

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
3 במרץ 2019 13:54

זה רק אני או שפלינקה ורוב לאו זה אותו בנאדם ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 14:02

כמעט אותו אדם.
ההבדל היחיד הוא שרוב לאו מבין קצת בכדורסל.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
3 במרץ 2019 14:09

lol חי אלוהים שחשבתי שזה רוב לאו בהתחלה, הקטע המצחיק זה שבצעירותם הם לא היו דומים בכלל, הבוטוקסים עשו אותם תאומים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 15:02

חחחחח

ראס א שטן
ראס א שטן
3 במרץ 2019 19:17

חחח גדול🤣🤣🤣🤣🤣🤣

אסף
אסף
3 במרץ 2019 14:42

דקסטר תודה רבה. בתור אוהד הלייקרס ניתוח חשוב בעיניי מאוד. סוגיית לברון מעלה הרבה תהיות, מצד אחד מראש שהגיע דובר על עונה של לחזור לפלייאוף ולתת לצעירים להתפתח, אחרי רבע עונה בערך היה ברור שזה לא בשבילו והתחילו הלחצים ,קולות ורינונים מצידו שהגיעו לשיא בסיפור הטרייד שלא קרה בסוף סביב דיוויס ומאז פשוט נראה שעבר למוד חוסר אכפתיות מוחלט.
מי שיוצא בסיפור הזה מאוד לא טוב אבל איכשהו הרפש אפילו לא מתקרב לכיוונו הוא אכן מג'יק שהדבר העיקרי העומד לטובתו היא מעמדו כחצי אל
ברחובות ל.א. , הגברת באס פשוט לא מעזה על לחשוב לגעת בו כרגע. אני ציפיתי ממג'יק להיות כמו ריילי במיאמי מול לברון, בפועל הוא לא מסוגל לעשות זאת כרגע. לגבי וולטון אתה יכול להיות רגוע, השמועות אומרות שטיירון לו כבר עושה חימום על הקווים….(שזה בדיוק מה שהלייקרס לא צריכים, עוד מאמן שלא יעמוד מול לברון)

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
3 במרץ 2019 14:46

דקסטר אני חושב שאתה לא נותן בכלל מקום למקריות או כפארפרזה על הדברים שלך "כאילו הכל זה שמות" – כאילו הדברים הם מחויבי המציאות ותו לא; אתה רוצה להגיד לי שרק סופרסטרים יכולים למשוך את הקבוצה למעלה? אז איך דנבר נותנת את מה שהיא נותנת? יוטה? שמה שיש לה זה מיצ'ל שעוד לא נבחר לאולסטאר ובעטו בשנה שעברה לכוכבים של OKC בתחת? (שיחק שם אחד פול ג'ורג' סופרסטאר בהתהוות) מילווקי שהייתה עם סגל על סף הזהה בשנה שעברה והשנה נותנת לכולם בראש? הקליפרס שלא עברו את חצי הגמר עם ה"כוכבים" שלהם? יש לי עוד מליון דוגמאות שיסתרו את התזה הזו אני בטוח שאתה גם יודע את זה…
לא יודע מה זה לרוץ חזק בפלייאוף כי אם הקרטריון היחיד הוא אליפות או לפחות הגעה לגמר רוב הקבוצות בליגה פשוט לא מתפקדות ברוב הזמן.
לונזו לא מתאים לכדורסל מודרני? תשמע אני לא רופא אז אני לא יודע מה הגוף שלו שווה אבל הקליעה שלו היא ממש לא הבעיה של הלייקרס – השנה הקליעה שלו היא סבירה לחלוטין וניהול משחק מצוין.
יש איזו תזה כזו שאם יזרקו כוכבים אחד על השני ויקימו גלאקטיקוס התוצאות יבואו – זה פשוט לא עובד ככה ולראיה (!) נ"א שפוטנציאלית מבחינת כישרון אמורה להיות בחמישייה הראשונה השנה במערב ובטח עם הגנה שלא מאפשרת לנשום ולא קרובה למימוש הפוטנציאל שלה.
השחקנים של הלייקרס הם ממש אבל ממש לא הבעיה שלהם.

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 15:02

יוטה לחלוטין לא באזור להתקרב בכלל לאליפות.
בוודאי שלוזנו לא מתאים לכדורסל המודרני. האחוזים שלו הן בדיחה
אתה אולי לא רופא אבל לי יש עין מבחינה פיזיולוגית ולנצח יהיו לו בעיות להישאר על המגרש.
פעם זה יהיה הקרסול פעם הברך ופעם הכתף..

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
3 במרץ 2019 15:04
Reply to  דקסטר

מי כן באיזור של להתקרב לאליפות?
איפה הקו עובר כך שהאחוזים כבר לא בדיחה מבחינתך? ולמה אתה מעביר את הקו שם?

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 22:11

הקו לא רלוונטי.
רלוונטי מה זה עושה לשטף של המשחק ומתי הנקודות האלה באות.
גארד בשום פנים ואופן לא יכול לקלוע 40 אחוז מהעונשין. זאת בדיחה.

מי כן באזור האליפות?
ווריוס, רוקטס, אוקלהומה, בוסטון, פילי

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
4 במרץ 2019 9:09
Reply to  דקסטר

אתה אומר שהקליעה שלו לא רלוונטית – שזוהי אם אני מבין טוב שפה סטטיסטית ואז נוטש אותה לטובת שפה אחרת (שאין לי מושג מהי) שטוענת שזה עניין של שטף ושל עוד דברים שאני לא יודע על מה אתה מסתמך (זה שראית זה לא עוזר כי גם אני ראיתי איך נדע מי ראה יותר טוב?) – תחליט. הדבר היחיד שאני מסכים איתך זה אחוזי העונשין של לונזו, אבל: שא' לא כל כך משמעותיים כי הוא הלך לקו השנה פחות מ50 פעמים ב' לדעתי הם יתיישרו והוא יהיה שחקן של סביבות ה70%.
לגבי מועמדות לאליפות יהיה מצחיק אם אף אחת מהן חוץ מהלוחמים (כאילו דא הם האלופים) לא תגיע אפילו לגמר איזורי (למשל יוסטון ואוק' מסיימות 4-5 אחת מהן עפה בסיבוב הראשון ואז בשני מול הלוחמים)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 במרץ 2019 15:35

אחלה מאמר, שמרגיש שנכתב בדמי ליבך…
למרות שאני לא אוהד הלייקרס, כואב לי לראות מה שקורה לה. אלו לא ההפסדים, וגם לא המיקום, אלא העובדה שלברון עושה בה כבשלו. זה טוב לקבוצות בסדר גודל של קליבלנד, אפילו ארגונים כמו ההיט, אבל הלייקרס?!? בתור מי שמחשיב עצמו כמועדון הגדול בכדורסל, או אחד משניים שלושה, קיוויתי לראות התנהלות אחרת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 18:03

הלייקרס ירדו לזנות ולברון הוא הסרסור

אסף
אסף
3 במרץ 2019 20:13

אשך במיוחד בשבילך מבית היוצר של The RInger:
https://m.youtube.com/watch?v=3zSys3OXMcg

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 במרץ 2019 20:31
Reply to  אסף

נחמד, תודה

צביקה
צביקה
3 במרץ 2019 15:43

הכישלון אכן גדול, והוא לגמרי של לברון, מג'יק ופלינקה וג'יני באס. לטעמי בסדר הזה.
היו ציפיות שבניגוד (חלקי – כי לדעתי לברון לא לגמרי שלט בקליבלנד כמו שתיארנו את זה. זה גריפין שהביא את קוין לאב תמורת וויגינס ובנט – אולי אחת העסקאות הכי טובות אוור) למה שקרה בקליבלנד, נקבל בזכות הכריזמה והיכולת של מג'יק, סוג של איזון לדברים הבעייתיים שמביא איתו לברון, ויחד יצא מזה משהו טוב, שיוביל לאיזה תהליך של כמה שנים מוצלחות של לברון בלייקרס, עם פוטנציאל לעוד אליפות אחת לפחות. ומה שקורה זה שרשרת מבאסת של פספוסים בבניית הסגל עם טריידים שתכלס אף אחד מהם לא הביא למשהו באמת טוב, וחלקם גרמו לבזיון לא נורמלי על הדרך (עסקת דייויס שהתפוצצה להם בפנים).
האחריות אכן מתחלקת בעיקר בין לברון למגיק בעיני – לברון לא מנהל כזה גדול כמו שהוא חושב את עצמו, וצריך לידו מנהל חזק באמת, ומסתבר שמג'יק ממש לא כזה, וגם לא פלינקה. הכל עוד יכול איכשהו להסתדר להם עם החתמות טובות בקיץ, וכסף כנראה לא חסר להם בשביל זה, אבל הדינמיקה שמה נראית מאוד מאוד רעה כרגע, וקשה לראות איך הם יצאו מזה.

מנחם לס
מנחם לס
3 במרץ 2019 18:16

תודה דקסטר. לא הבנתי בעניין ארן דאור אז הכנסתי גם את שמו. טובים השניים מאחד

דקסטר
דקסטר
3 במרץ 2019 19:10
Reply to  מנחם לס

זה אותו בן אדם..

תומר השני
תומר השני
3 במרץ 2019 20:31

פוסט מצויין דקסטר לדעתי לברון בנה על כך שבמהלך העונה הגבה ועוד כוכב יצטרפו ללייקרס מה שלא עמד במבחן ההמציאות ובנוסף כל ההחתמות ההזויות בקיץ של הוותיקים ( רונדו , סטיבנסון , ביזלי , מגי ) עוד טעות שלא החתימו את רנדל המצויין מאוד מתאים ליד לברון

IDO
IDO
4 במרץ 2019 4:38

למה חשבתי שעשוע??? כתוב מצויין. משפטים קצרים כמו אגרופיי ג'אב.יחד עם אפלטון אתה הכותב החביב עליי בפוסטיאדה של מנחם .

הייתי רוצה לחדד משהו במדד הגיימרים. שזה שחקן שהשאיפה שלו לנצחון כל כך גדולה שהוא עושה את ארבעת השחקנים שליידו טובים ++ ופשוט מכריח נצחונות.

זה לא בהכאח צריך להיות השחקן הכי טוב על המגרש, אבל בליגה אין הרבה כאלו.
רג'י ג'קסון לדוגמא זה שחקן שאם יש לך אותו תבנה את הקבוצה מסביבו . לליקרס היה את התלמיד המצטיין של קובי דיאנג'לו ראסל והמפגרים ויתרו עליו. אבל הלייקרס של מג'יק עשו משהו אחר וזה להביא את הגיימרים שהיו על השולחן לקבוצה.
רונדו הוא שד. זה שחקן שאם הבאת אותו לאפריל הוא שווה לבד סיבוב כמו שדיימו למד שנה שעברה. סטיבנסון זה דרימונד גרין דרג ב' .
אבל הסיבה העיקרית שהיו גיימרים על השולחן בלי שאף אחד לקח אותם זה שגם רונדו וג סטיבנסטון זה שחקנים שמחביאים על הספסל בעונה ושולפים אותם רק בפלייאוף.

דבר שני:
קבוצות של לברון זה קבוצות שמביאות צלפים שיהנו מהשחקן החודר מוסר הכי טוב בעולם. אני מסכים שסנטר זה בונוס אבל הלחם והחמאה בקבוצות של לברון זה ג' אר סמית וקורברים שעומדים על הקשת ומחכים לכדור. מי שלא יודע לעשות את זה ב 39%+ מיותר. (רנדל מיותר בקבוצה כזו אבל גם אינגרם וסטיבנסון וביזלי)

ראס א שטן
ראס א שטן
4 במרץ 2019 6:13
Reply to  IDO

הנוסחה שלך נכונה למזרח. היא לא עובדת במערב

דקסטר
דקסטר
4 במרץ 2019 10:49
Reply to  IDO

תודה רבה עידו!

Berch
Berch
4 במרץ 2019 9:30

טור מעולה
לא לדאוג. טיירון לו יחזור לכור מחצבתו. יביאו את ג'יי אר, יחזירו את מוזגוב ויצליחו בגדוללל !!!!
להגיע לפלייאוף
🙂

דקסטר
דקסטר
4 במרץ 2019 10:50
Reply to  Berch

רק זה חסר לנו טיירון לו…

דקסטר
דקסטר
4 במרץ 2019 10:50

תודה רבה למי שטרח וקרא והגיב
(:

בני בום
בני בום
4 במרץ 2019 23:48

נהדר ומדויק לדעתי. מגיק מנהל את הלייקרס כמו אייזאה תומאס את הניקס (ולחשוב שהוא עוד חשב להביא לקבוצה את כרמלו…) וגם יגיע להישגים דומים. לברון רעיל וכרגע לא נראה לי שיש מצב שעוד כוכב יצטרף בהחתמה חופשית. האופציה לטרייד על לברון יכולה מצד אחד להציל את הלייקרס ואת השנים האחרונות של לברון כשחקן על אבל כל טרייד כזה יהווה הודאה בכישלון משותף. מצד שני גם אחרי טרייד על לברון הלייקרס יצטרכו טרייד דחוף על מגיק.